Jön a legújabb segítség a vidéken élő családok számára (VIDEÓ)
A program közel 2900 településen élő gyermekes család számára lehetőség arra, hogy felújítsa otthonát.
Aki evett már bajai halászlevet vagy egyáltalán, jó ételt életében, az nagyjából körberöhögi, amikor egy levesporos cég játszik Michelin-csillagos mesterszakácsot. Ezt kellett volna tennie Zsigónak is, de a magyar politikusnak lételeme az aránytévesztés.
„Mint ismert, az Unilever a karácsonyi szezonra időzített halászlé-fűszerkockáját a bajai halászlé hírnevével reklámozza. Bár a »Bajai halászlé újragondolva« reklámból hamar kiderült, hogy egy sematikus marketingüzenet, Zsigó a térség parlamenti képviselőjeként, plusz a teljes bajai önkormányzat hivatalos, dörgedelmes levélben fordult az Unileverhez.
Aki evett már bajai halászlevet vagy egyáltalán, jó ételt életében, az nagyjából körberöhögi, amikor egy levesporos cég játszik Michelin-csillagos mesterszakácsot. Ezt kellett volna tennie Zsigónak is, de a magyar politikusnak lételeme az aránytévesztés. Zsigó és a városnagyok fejléces levélben megüzenték a Unilevernek, hogy ha a bajai halászléről csinálnak reklámfilmet, akkor előbb velük konzultáljanak. Nem a bajai vendéglősökkel, az érsekcsanádi halfőzőkkel, hanem Zsigó Róbert országgyűlési képviselővel. A levélben van szó nemzeti értéktárról, értékpiramisról, ami a »hungarikumok előszobája« és amelynek a bajai halászlé minden lépcsőfokát végigjárta, míg megérkezett oda, hogy hungarikum, amely »hozzájárul az összetartozás, az egység és a nemzeti tudat erősítéséhez«.
Na, itt már torkon akad a szálka, dülled a szem, mert Zsigó a nagy nemzeti árukapcsolás közben nem veszi észre vagy nem akarja észrevenni: éppen azon fáradozik, hogy ugyanolyan fáradt valamit csináljon a bajai halászléből, mint az Unilever levespora.”